منتديات دلــــــــــع
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
الى اعضاء منتدى دلع الكرام: كل موضوع يحمل فكرة سياسية بكل انواعه ..موضوع..خاطرة..قصيدة.. سيحذف..الأدارة
عزيزي الزائر: ان لم ترغب بالمشاركة نرجو منك عدم التسجيل...الأدارة

( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Shahriar
مشرف
مشرف
Shahriar

( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Jb12915568671
الجدي عدد المساهمات : 57

( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Empty
مُساهمةموضوع: ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك   ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Emptyالأحد 28 نوفمبر - 11:52

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طرررررخ!!! الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا ؟؟؟" الزوجة : "ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟" الزوج: "يا بنت الحلال، ده اسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه صدقته وراحت لحالها... بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: "خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك على التليفون

نساء العالم اتحدن وقررن أن لا يقومو بأى أعمال في المنزل وبعد أسبوع تجمعوا ليعرفوا النتائج إلاضراب ..
فقالت الزوجة الفرنسية "أنا قلت لجوزى ميشيل أنا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى ياحبيبتى".
وقالت الزوجة الانجليزية "أنا قلت لجوزى أنا مش هعمل حاجة خالص فى
البيت الاسبوع ده .. أول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة."
جت المصرية وقالت "أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة فى البيت الأسبوع دة" وقالت "أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة
تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال."

واحد بيقول لمراته ... أنا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت أمها : يعنى إيه رومانسية ؟؟ الأم : مش عارفة بس احتياطى إنقعى الرز

واحده وحشة بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها نقف دقيقتين حداد

مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب قالها وده ماله قالتله أصل ده اللي اتجوزها

واحد فقير مر من امام الجزار ونظر للحمة بتمعن ... وقال لها حتروحى النار

مرة واحد قاعد يصلي وسمع اثنين يمدحون صلاته قطع صلاته والتفت عليهم وقالهم كمان انا صايم

واحد بارد اوى ركب اوتوبيس لاقى واحدة حلوة اوى فى قاعدة فى الاوتوبيس غمزلها غمزيلتو ضحكلها ضحكتلو قالها انزلى المحطة اللى جاية نزلت راح قاعد مكانها

شــــــــوق القـــلوب
مديرة المنتدى
مديرة المنتدى
شــــــــوق القـــلوب

مُساهمةموضوع: رد: ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك   ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Emptyالأحد 28 نوفمبر - 20:15

هههههههه يسلمو كثير حلوة النكت وتقبل تواجدي وتحياتي لك
بسمة
مشرفة
مشرفة
بسمة

الجدي عدد المساهمات : 720

مُساهمةموضوع: رد: ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك   ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Emptyالأحد 28 نوفمبر - 21:20

ههههههههههههه

يسلموووووووووو وشكرااااااااااااا
*SaRa*
اداريين
اداريين
*SaRa*

( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Wri53923

( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك 1B341503

( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك 1511_md_13134484831

مُساهمةموضوع: رد: ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك   ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Emptyالإثنين 29 نوفمبر - 14:40

جت المصرية وقالت "أنا قلت لأبو العيال أنا مش هعمل حاجة فى البيت الأسبوع دة" وقالت "أول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة
تالت يوم بدات أشوف شوية بعينى الشمال."

هههههههههههههههههههههه طب الحمد الله انها جات سليمة دا طلع فيها اول يوم وتاني يوم كمان دا كتير اوي على ابو العيال هههههههههههههههه

شـــكرا شريف

Shahriar
مشرف
مشرف
Shahriar

الجدي عدد المساهمات : 57

مُساهمةموضوع: رد: ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك   ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Emptyالثلاثاء 30 نوفمبر - 6:59

شوق بسمة ساره
دوووووم الضحكة يا رب
دلـــــــع
المديرة العامة
المديرة العامة
دلـــــــع

مُساهمةموضوع: رد: ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك   ( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك Emptyالإثنين 13 ديسمبر - 4:33

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كلهم حلوين بس عجبتني
اول وحدة كتير

جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !! الزوج: "خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟" الزوجه:"حصانك على التليفون

lol!
يسلموووووووووووووووووووووو
https://dalla.ahlamontada.com

( نكت )اضحك قبل ما ينزلو ضريبة على الضحك
صفحة 1 من اصل 1